+ Post New Thread
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 19

Thread: new!

  1. #1
    Mixtape King rule tha man's Avatar
    Join Date
    Dec 2003
    Posts
    98
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default new!

    aye yo whats up im new jus sayin hi but yea man seems like some reel shit has been goin on in ere that shit is funny 2 read but im sure who ever done somtin wrong where tryin there best shit man we all love tha inc so why we gotta beef wit each other yall
    LiFeZ a BiTcH Den U DiE 4EveR Da iNc 4LiFe!!!

  2. #2
    Team MIO Dermo's Avatar
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    Dublin, Ireland
    Age
    34
    Posts
    12,224
    Thanks
    2,007
    Thanked 2,810 Times in 1,190 Posts

    Default

    cause Spoonie was a fuckin cunt who had no respect for other members and the people who run the site.



    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



  3. #3
    Debut Single Released D-Tox's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Age
    34
    Posts
    686
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default RE: new!

    Spoonie was a cunt and negative bout everything. He couldnt just post info like the rest of us, he always had to post hate posts

  4. #4
    Mixtape King rule tha man's Avatar
    Join Date
    Dec 2003
    Posts
    98
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default ???????????

    k now i sorta know whats been goin on anyway if anythins up let us know whats goin on thanks 4 givin us some info
    LiFeZ a BiTcH Den U DiE 4EveR Da iNc 4LiFe!!!

  5. #5
    Mixtape King rule tha man's Avatar
    Join Date
    Dec 2003
    Posts
    98
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default ??????????

    oh yea this is all tha stuff ive got of murder inc in autralia ja rules albums- venni vetti vecci,rule 3:36,pain is love,last temptation,blood in my eye
    ashantis albums-ashanti,chapter 2
    and i got irv gotti presents the remixes and irv gotti presents the inc on dvd so tell us what u's got in america and when or if ya know when there gonna be out here in australia k thanx yall
    LiFeZ a BiTcH Den U DiE 4EveR Da iNc 4LiFe!!!

  6. #6
    Team MIO Dermo's Avatar
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    Dublin, Ireland
    Age
    34
    Posts
    12,224
    Thanks
    2,007
    Thanked 2,810 Times in 1,190 Posts

    Default

    me iv got all d 1's uv listed plus The Murderers Fast & Furious Ashanti Foolish/Unfoolish Reflections on love(CD and Book) Ashanti's X-Mas. And im from Europe not America.



    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



  7. #7
    Recording Debut Album ShadowsAngel's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Age
    30
    Posts
    293
    Thanks
    1
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    Originally posted by Dermo
    cause Spoonie was a fuckin cunt who had no respect for other members and the people who run the site.
    he did have respect for yawl. yawl just lost it
    || 1 0 . 1 2 . 0 4 ||

    dareo omotteru'n darou.....kanashi desu



    To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

  8. #8
    Debut Single Released D-Tox's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Age
    34
    Posts
    686
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    Angel you know spoonie never had respect for me. Everr since my first day here he has given me shit. and from wat ive read it was the samewith Jeski. Anyway lets just forget this shit an let it pass

  9. #9
    Mixtape King rule tha man's Avatar
    Join Date
    Dec 2003
    Posts
    98
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default d tox u tha man

    oy d tox i went 2 tha page where it goes d tox vs all tha ja rule haterz out there yea man u can rap good man im practicin myself yea i told ya that i was gonna write mine up well when i get tha chance aye k
    LiFeZ a BiTcH Den U DiE 4EveR Da iNc 4LiFe!!!

  10. #10
    Mixtape King rule tha man's Avatar
    Join Date
    Dec 2003
    Posts
    98
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default ??????????

    this is my ryme check it out give me a rating

    yo tell me what u got wigga
    em hattin on ja then im gonna have 2 pop
    now if i show up its sure 2 blow up
    watch about a million motherfuckin hands go up
    yall cant handle us we here 2 murder ya's
    im here 4 ya representin murderous shit (dahm)
    might even call me the new murderer bitch
    now its only right 2 bust back with hype
    representin (yall know what it is) i.n.c for life
    all yall who be sayin 50 is it
    bet u dont even know rap listen to tha words u shit em u aint no gangsta this is gangsta shit and 50 u aint nottin but a gangsta bitch
    thas what hussien fatal said he spat all of it
    wonder why i ride 4 i.n.c cus its as real as it gets

    now let me see ya get your motherfuckin hands up high
    told yall bitches before its the i.n.c for life

    anyone who thinks i aint gettin dollars with this shit
    let me see ya holla holla and tell me whats up bitch

    man i cant beleive eminem came up wif somtin so crap
    shady's back suck on my dick
    for those who dont know this i.n.c shit
    shady's back suck on my dick
    for those who dont know this is i.n.c bitches!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!
    yea is that good ?
    LiFeZ a BiTcH Den U DiE 4EveR Da iNc 4LiFe!!!

+ Post New Thread

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •