PDA

View Full Version : NFL...Pick Me!!



Jdogg
11-08-2010, 01:00 PM
Think its old but i've never seen it.......not sure if some of it real but its crazy

http://www.youtube.com/watch?v=_Ymkoh-vKzM

Eimz_T
11-08-2010, 02:57 PM
Yeah good vid

brandondizzle
11-28-2010, 09:40 AM
this is whats up...the one time i look into the comedy thread i find 2 nice videos...this one was on point though...no dout. i wonder how long it took to edit this lol

gwopboi7
11-29-2010, 06:55 PM
lol hot vid bruh... And yeah this was old as hell cuz chris simms aint played for us in 4ever and braylond edwards aint play for the browns in a lil min either... Lol...

But i neva seen this shit b4 so it was hot

and on another note i think it was all real... Probly took a shit load of takes 2get it rite... Lol