PDA

View Full Version : Who is the top R&B Singer Out...Right Now?



lokivvv2
08-16-2008, 12:32 PM
http://www.ballerstatus.com/article/editorialscolumns/2008/08/5273/

Here's my list of the ones that's out right now
Male
1. Ne-Yo
2. Lloyd
3. Raheem Devaughn
4. Usher
5. Chris Brown
Female
1. Keyshia Cole
2. Rihanna
3. Mariah Carey
4. Alicia Keys
5. Mary J. Blige

adamantiumstar
08-16-2008, 01:58 PM
the dream is a crazy artist and got a lot of originality in his music.

Ryan leslie's a beast he can do errthing.

joe has been in the business a long time, his precedent album was a masterpiece and his new one from what I heard will be a jewel too.

bobby valentino is one of the few that got these special funkyness and swag.

lloyd is great too .

Melle
08-16-2008, 02:51 PM
Yall forgetting bout probaly one of the most underated but yet one of the most talented rnb singers, DONELL JONES ! i know he aint released official music in 2-3 years but just wait till he drops again he will smash..

brandondizzle
08-16-2008, 08:00 PM
well here's my list...
dudes
1 chris brown
2 t-pain
3 lloyd
the other 2 u can pick cuz my span doesnt go down that far

women
1 alicia keys
2 alicia keys
3 rihanna
4 mary j
5 ashanti

relentless
08-16-2008, 09:22 PM
the dream is a crazy artist and got a lot of originality in his music.

Ryan leslie's a beast he can do errthing.

joe has been in the business a long time, his precedent album was a masterpiece and his new one from what I heard will be a jewel too.

bobby valentino is one of the few that got these special funkyness and swag.

lloyd is great too .

lol the only thing original about dream is maybe his constant repetition of words like 'ey'. he borrows heavily from prince and r. kelly and writes better material for other people than himself. altho i do think hes pretty good, ive been bumpin love hate for a while now. dont have to be original, just do it well.


im not gonna give a list of the 'hottest' rnb artists cos i honestly dont keep up with the rnb game. ill give you my top five at the moment, the ones im feelin the most.

Male:

5. Music Soulchild (How did everyone forget about this guy??)
4. Chris Brown
3. Ryan Leslie
2. The Dream
1. Lloyd


Female:

5. Keri Hilson
4. Alicia Keys
3. Leona Lewis
2. Estelle
1. Ashanti

i havnt checked out keysha tho, i just havnt got around to listening to her music.

Capo Di Tutti
08-16-2008, 11:27 PM
lol im way off u guys r saying names i dont even know music soulchild who the fuck is he donell jones same for him ryan leslie fuck knows o and whoever said t pain u serious fuck him ill give my list its pretty basic but i dont listen to alot of rnb so here it is

1. chris brown
2. lloyd
3. neyo

as for the females well u got bitches who r hot atm the moment but i dont think they have alot of control more like puppets that get told wat to do so i gotta for alicia keys she is amazing mary j blige the queen n chiiks like estelle the rest meh

Lexx_Luciano
08-17-2008, 02:51 AM
1) Ne-yo
2) Joe
3) Lloyd
4) Bobby Valentino
5) Avant

fuck Chris Brown....he don't write his own shyt

k_kiss
08-17-2008, 04:27 AM
Male:

Lloyd
Neyo
Raheem Devaughn
Trey Songz
Avant

Female:

Mariah Carey
Corinne Bailey Rae(more soul..than RnB..but shes ill)
Leona Lewis
Alicia Keys
Rihanna

Lexx_Luciano
08-17-2008, 09:15 PM
john legends nice too

k_kiss
08-17-2008, 09:27 PM
john legends nice too

word..forgot about him

John Legend Feat Andree 3000- Green Light

his new single is bangingg

relentless
08-18-2008, 12:19 AM
damn how could i forget legend? put him at number 2 for me and kick mr. brown out lol. @ capo, how cna u not know music soulchild? it was him and lloyd gunning for the number 1 spot whne street love came out and music beat him. remember the song buddy?

Lexx_Luciano
08-18-2008, 04:33 AM
can't 4get about Lyf Jennings too! "Somebody call the cops up!!"

rodger p
08-18-2008, 06:56 AM
usher
alicia keys

lokivvv2
08-20-2008, 03:32 PM
^^Yeah Lyfe is dope, as is Legend. And I see Musiq
just came out with a new single. But I was just speaking
in terms of people who got albums out right now. I was
gonna put Trey Songz or The Dream but I feel like Chris
Brown has had a bigger impact than them recently.

M.A KINGDOM
08-20-2008, 03:59 PM
chris brown
usher
neyo
trey songs
ray j

females probly
rhiana
ciara
keisha cole
ashanti


but on da male side alot yall forgeting bout robin thicke