PDA

View Full Version : A Real Hustler

BlackStar
07-01-2007, 09:35 AM
http://www.youtube.com/watch?v=6PrleqeCAPw

Flash
07-01-2007, 11:50 AM
yeah he is a hustler

BlackStar
07-04-2007, 06:37 AM
no haters ?

MAW
07-04-2007, 11:18 AM
no haters ?

fuck ja rule

Fuck you

A Real Hustler

A Hustler is a crackdealer...this aint no hustler

nuff said

Flash
07-04-2007, 11:35 AM
Fuck you

nuff said

looooool thats not a definition of a hustler dumbass :laugh:

BlackStar
07-04-2007, 11:52 AM

nuff said

nuff said? naw man, check the definition of a hustler!

People who are forced to use their Brains to make it in this world.
They outsmart the smart, cunning, and has streetsmarts. They know how to get money and is skilled at doing it to. Also they can be so sly that they can sell you stuff you don't need.

H.U.S.T.L.E.R - How U Survive This Life Everyday, Resourcefully.

MAW
07-04-2007, 11:54 AM
nuff said? naw man, check the definition of a hustler!

looooool thats not a definition of a hustler dumbass :laugh:

ssshhh...hustlA = crackdealer

BlackStar
07-04-2007, 11:59 AM
ssshhh...hustlA = crackdealer

fuck off you fucking German hoe! go fuck a crackhead mo'fucker! Ich komm in dein beschissenen Bezirk und kill da mal alle scheiß hustler! Ich bin nich sensibel du arsch! fick dich! Dein Vater liegt besoffen vor ALDI und riecht nach Bockwurst! Deine Mudda schwitz beim Kacken! Deine Schwester sitz vor Penny und bespuckt andere Leute! Deine Oma is schwarz und fährt den Bus vom A-team!!!!

ICH FICKE DEIN LEBEN!!!! Du scheiß crackdealer!!!

lol...j/k

MAW
07-04-2007, 12:05 PM
fuck off you fucking German hoe! go fuck a crackhead mo'fucker! Ich komm in dein beschissenen Bezirk und kill da mal alle scheiß hustler! Ich bin nich sensibel du arsch! fick dich! Dein Vater liegt besoffen vor ALDI und riecht nach Bockwurst! Deine Mudda schwitz beim Kacken! Deine Schwester sitz vor Penny und bespuckt andere Leute! Deine Oma is schwarz und fährt den Bus vom A-team!!!!

ICH FICKE DEIN LEBEN!!!! Du scheiß crackdealer!!!

lol...j/k

the german part: LOL

Pankow:chuuch: Isch komm aus kreuzzberg, isch schwöre alta...du hurenzohn...isch hol meine habibis aus wedding 65 die ficken dein leben...komm in mein ghetto und isch stech disch ab!! du "Bockwurst" hurre...wenigstens zind meine eltan nisch geschwista wie deine....du arschfikka....isch schwör isch holl meine adzen auß sixtyfive, dann bist du platte...denn die stechen disch ab wie nix oda ziehn disch ab! Then u got the caliber .36 to your cheek cuz ma habibis fuck you up!

BlackStar
07-04-2007, 12:06 PM
Lmfao... !

MAW
07-04-2007, 12:08 PM
Naw man...really this kid is skilled...exept the fact i dont understand his german :(....jus some words

Deine Oma is schwarz und fährt den Bus vom A-team!!!!

My granny is black and drives the A-team bus? since when is being black an insult?

Btw...that german shit was the most aggressive talkin i've ever heard from you....:)

BlackStar
07-04-2007, 12:20 PM
Naw man...really this kid is skilled...exept the fact i dont understand his german :(....jus some words

Pfauenfeder, wunderbar! 50 (Währung) schön schön, wunderbar! 50 (währung) 1 €

My granny is black and drives the A-team bus? since when is being black an insult?

if you take it as an insult...that's not my prob. But since Mr. T is the only black man who drives the A-team bus, you know who it is. It wouldn't make much sense if I say you granny is white and drives the a-team bus since there are 4 white a-team members. I hate it to explain jokes...

Btw...that german shit was the most aggressive talkin i've ever heard from you....:)

thank you! It was a joke...I would never say such shit lol

MAW
07-04-2007, 12:25 PM
if you take it as an insult...that's not my prob. But since Mr. T is the only black man who drives the A-team bus, you know who it is. It wouldn't make much sense if I say you granny is white and drives the a-team bus since there are 4 white a-team members. I hate it to explain jokes...

The fuck i dont know the A-team

EDIT: how to come from a lil boy to A-team?