PDA

View Full Version : No War Dudes - New Peace Song



lilsam
03-22-2007, 06:31 PM
I Offering Peace On A Plate, Like This Piece Is Chicken
Sam Is Literally Kicking Ass, All The Shit Boy Kickin!
Misunderstandings Common, Fluxx Dude I Swear No Diss
I Know You Might Be A Failed Doctor, Won't Care For This
I Know Your Feelings Run Deeper Than My Boy Shauns Lyrics
I'm Penetrating All Pussies Like My Raps Are Porn Spirits
Sparx Don't Need To Accept It, Up To Him And Not Me
I Clipped Off Cap's Style Like His Personality Shot Me
Disagreement I Know, Left NA, And Regrettably So
Put My Ass On The Line For Peace Like Bettin A Hoe
My Lyrics Hold The Candle, MIO At Tip Of My Fingers
Beef Resting At The Mo', But Dudes 'Flip And I'm Injured'
Kickin It Like A Ninja, Cut Out Green This Deforestation
I Stay Implanted, Fightin For Light, Bring On Pollination
BlackStar Dude Exposed Me Like Paris Sex Vid, Bare Bones
Watch At A Distance, U Fake Trynna Scare Me - Scarecrows!
Star Sorry For Not Listening Like A Bad Song, Apology
I Advance With Time, Beef & Abiltiy This Chronology!

I'm Rewritin My Past, Like History Dudes Bitin In Class
My Rap Intercepts Your Lines, Say I'm Fightin With Maths
Beef Ender, Accept, Reject, Your Choice To Make
But I Got A Knife And Fists, U A Teen I Gotta Voice 2 Break!
No War Dudes!

I'll Write It, Peez Will Fight It, Behind My Back Like A Number
I Will Show My Flow Go Round, U Dudes Flat, Sam Is Columbus
So Cap Be Eazy, We Were Cooler Than British Weather Before
U Lie Too Much, U Will Lie No More, No Sofa And Leatherless Floor
Fluxx I'm Not Ducking From You, U Ain't Liked Me Since Commission
I Throw My Hook Into Some Flow, Catch Y'all Out I'm Fishing!
LOC We Squashed It Like Fat Woman On A Balloon, We Poppin
Dudes Quit My Break From Rappin, Under A-Rest Like A Cop In
Enzyme, Don't Know Our Beef, But Lets Not Argue And Be Cool
I Can Admit To Shit, My Head Just Lit, And I Blew Like Pre School
Extend A Hand To POC & Nick, We Friends, Love For Summer n Jinder
Beef Is Cheap And Not Worth The Crackin, Like What Come In Kinder
Flash We Brothers In Rhymes I Said Stuff Bout Me Bein Better n Clever
Dude I Like You Man, Didn't Mean Shit, Won't Be Forgettin It Never
Ashamed Of What I Said, Soz Dude, And Star I Guess We Should Meet
In London, Probz Know More English Than Me, Meet We Could Eat
Ttown Soz For The Past, All Love Now, So Do Ya Thing And Me Mine
I Was Skiddin Too Fast And Attention Too Quick, Actions A Ski Line

I'm Rewritin My Past, Like History Dudes Bitin In Class
My Rap Intercepts Your Lines, Say I'm Fightin With Maths
Beef Ender, Accept, Reject, Your Choice To Make
But I Got A Knife And Fists, U A Teen I Gotta Voice 2 Break!
No War Dudes!

Obviously I Always Home With Shaun, Chopz And Some Others
But I Guess Me And My Egotistic Other Side Are Dumb Brothers
Odin Do Ya Thing, LOC Same To You, Chyna, Trubz, Ripset
The rest Of MIO Be Eazy Do Ya Thing, Make It On 'Cam' Like Dipset

Soz All!

Cap
03-22-2007, 07:27 PM
Lol, Theres A Fine Line Between Peacing Shit Up And Bitching Out, Apology Not Accepted.

Sparx
03-22-2007, 10:19 PM
this was over the top but w/e... do you... my reasons for not accepting are very simple and u know them... i guarantee Sam gets in beef again very soon... ur too immature to take criticism, the majority of ur beef started cuz u just couldnt accept some1s opinion... and if ur gonna ask for advice/help, then at least fucking listen....

Leon Fluxx
03-22-2007, 10:52 PM
I Offering Peace On A Plate, Like This Piece Is Chicken
Sam Is Literally Kicking Ass, All The Shit Boy Kickin!


If U want a peace offering how are u kickin ass?? Just ya conscience or u think u can defeat all of us in a battle??...

W/E do u.. people make mistakes i make mistakes everyone does.. But trust u??.. Hell nawwww... lol.. U were all cool wit me.. when i offered my peace to be cool wit my niggaz again.. and u were calllin me a drug addict and what not lol.. sooo u think imma trust u.. afta dis peace offering u still gonna pop shit.. but u kno what.. Do u.. Im fadin out.. New niggaz coming in.. Learn respect from da people who earned it.. I had to do the same thing.. But if i wasnt feelin shit back in the day.. i backed it up.. U simply need to back ya shit up.. get ya skills up den go at people.. nice verse basic lines.. imma get it poppin like a fat bitch sittin on da balloon??? u serious b??? den u question my skills.. Soo i guess datz ya style do u.. Shitttt.. Im holdin my shit down.. Commission still running strong.. shit is still bumpin.. my audio is poppin off.. havin some big news coming from major DJ's and labels.. (not real big labels..but recognizable).. I aint need to fuck wit u.. I dont need to put on anymo niggaz.. Do u.. dont holla at me wit collabs.. sorry nigga its still da same.. if u aint rydin wit me.. i aint droppin wit ya.. exclusions are my niggaz and dey kno who dey are.. sparx imma holla at u wit dat too.. ive been busy.. sooo holla playa..

i'll accept it.. just stay da fuck away from me till u learn respect.. plain and simple...

Cap
03-22-2007, 11:36 PM
this was over the top but w/e... do you... my reasons for not accepting are very simple and u know them... i guarantee Sam gets in beef again very soon... ur too immature to take criticism, the majority of ur beef started cuz u just couldnt accept some1s opinion... and if ur gonna ask for advice/help, then at least fucking listen....

Your Verse On Cold As Ice Was Too Potent To Shelve Anyways

Flash
03-23-2007, 03:54 AM
we never had beef so this is a good start welcome back!

GUNS
03-23-2007, 03:02 PM
one way to get peace is : dont respond :chuuch:

Enzyme
03-23-2007, 04:20 PM
I Never Had A Beef With You. One.