PDA

View Full Version : 13/01 Petey Pablo Leaves Death Row, apparently



AdX
01-13-2007, 08:13 AM
According to West Coast Aftershock:

"Petey Pablo is now no longer on Death Row Records or being managed by Suge knight, And his album has a new title too, The album will now be called "Proper Procedures" instead of "Same Eyez On Me".
The first single to be released will be 'Fire' and a promo is currently circulating"

GUNS
01-13-2007, 09:13 AM
damn that's fucked up ..but i expected it


i hope he will Leave Jive Records ...he has a frustration with Jive ...i hope Irv Gotti will sign him :chuuch:

Nickolai
01-13-2007, 09:51 AM
even tho wen i first herd petey was on DR i thought itd be shit but he did a few good songs an dat but reely like GUNS sed it was expected

Westside
01-13-2007, 10:18 AM
Fucked up but that Fire track i see it everywhere around the net but got that longer then a year.

This gotta be cause of Jive.

It's Murda
01-13-2007, 11:10 AM
death row is over...

Westside
01-13-2007, 11:25 AM
death row is over...

Lake gonna drop.

He's fuckin with Black Child :chuuch:

kayitosway954
01-13-2007, 03:23 PM
I think its a rumor cuz Petey was like "oh man Suge is this, Suge is that, hes a great guy" and shit.... Im sure he understand tha shit Suge is goin thru...... If Death Row shuts down, Suge and DR could always get a spot on INC

AdX
01-14-2007, 07:43 AM
It seems the info is legit and he is still signed to Jive

(see image)

GUNS
01-14-2007, 07:57 AM
It seems the info is legit and he is still signed to Jive

(see image)

Petey is trying to leave Jive for either The Inc. or Mosley Music Group (Timbaland's label)

sniper
01-14-2007, 10:20 AM
petey needs to stay away from the inc with his crunk generic music.

who said lake fucks with black child?

kayitosway954
01-14-2007, 05:05 PM
petey needs to stay away from the inc with his crunk generic music.

who said lake fucks with black child?

Petey like tha first Crunk rapper, and he's had some shit that wasnt crunk dat was nice. Lakey and Black Child myspace friends, Lake actully had/got him in Top 24 or some shit

zemben
01-14-2007, 08:33 PM
Petey needs to go back to Timbaland, they made great music together

PaC3Y
01-14-2007, 09:51 PM
thers no point in him joining the Inc, he'll never see an album drop. unless ja drops this album then turns to acting which leaves Caddy or H-O to be the new flagship artist for the Inc along with Lloyd & Ashanti, then maybe gotti would be able to fit Petey in ther somewhere

Westside
01-15-2007, 12:17 PM
who said lake fucks with black child?

Im am they got eachother in there top list @ myspace and they are working on some heat :chuuch: :chuuch: :smokin:

kayitosway954
01-16-2007, 05:25 PM
And Lil Cease fucks with Harry O

sexydymepiece
01-19-2007, 06:43 AM
petey needs to stay away from the inc with his crunk generic music.

who said lake fucks with black child?

i feel u thurr lol, no disrespect but he jst don suit da INC he didn suit death row anyway