PDA

View Full Version : hahaha



Shayd208
12-29-2006, 01:22 PM
Oh yes its Rez wit that savage rap again
Im leave a lil rap 4 ya and then..
Jus chill here in MiO
Waitin on this mo'fuCcin shyt to blow
Yall jus sittin readin on my Native Flow
Think Im ahead of ya cuz u readin to slow...oh
2 all u mo'fuCcaz who love to hate
yall need ta giv up & stop eatin off my plate:laugh:
oh wait
forgot to shout out to the only real muthafuCca up in this shyt
to my patna

Streetballa
Keep ya head up man
Never fall, jus keep yo stand
In this world there aint no playin

If you aint feelin, on nuttin im sayin
Imma keep on prayin
Keep on sayin u will
But ya kno u wont
Nobody kno The pain i feel :D
think u do, but no U DONT

Shayd208
12-29-2006, 01:22 PM
pretty random:huh: ...... oh well :laugh: :eazy:

BlackStar
12-29-2006, 01:53 PM
leave feed and you'll get feed...:cool:

Summer_heat
12-29-2006, 02:04 PM
^lol Uli i dont think hes seriously tryna do the rap thing daily, said he was bored, plus its his first thing so it dont really matter. its ppl like Lillatino mc u shud moan about, when they leave feed its "this an good rap" including the "an" which is jus annoying.

anways.......................... yeah i dont see Streetballa here do u?

Shayd208
12-30-2006, 06:50 AM
^he dont really post anymore... you can see hIm alot in the "thanks" hahhaa

Shayd208
12-30-2006, 06:52 AM
leave feed and you'll get feed...:cool:

huh??? :huh:

Flash
12-30-2006, 06:57 AM
you got to understand sometimes you need to be serious for people to be serious with you!you cant do something just like that for fun and want all Bc to give you feed cuz even the greatest here dont get feed so better be happy with summers lol!

Shayd208
12-30-2006, 08:26 AM
didnt expect feed cuz i was jus bored lol

Ttown MC
12-30-2006, 03:40 PM
2 all u mo'fuCcaz who love to hate
yall need ta giv up & stop eatin off my plate


only paart of the verse worth mentioning...a lil funny more corny then anything but aihgt it works for being bored....anyone kno what happen to al them ppl (streetballa,bellogumous ro what ever his name was, an the other dudes that jsut came roun an talkd shit..lol..i miss those guys.

Flash
12-30-2006, 03:42 PM
munite man is here he shit from time to time!

Young_Con
12-31-2006, 03:43 AM
...Im sorry not to be mean or anythign but i dont htink this isnt worth posting but im a hard critic but yea keep doin ya thang you keep spittin ull get better