PDA

View Full Version : Put All INC/Related MySpaces in here



Rolfsma
04-26-2006, 04:04 PM
Since we been busy looking up for INC myspace's, I came on O1's myspace after being on Young Life's myspace, so here ya go:

http://www.myspace.com/o1miller

Dunno if it's real, that for ya'll to decide

Dermo
04-26-2006, 06:14 PM
yea its real seen it aswell earlier

Dermo
04-26-2006, 07:30 PM
Only official Myspaces to go in here otherwise post will be deleted, here is what i got so far.

Ja Rule (http://www.myspace.com/jarule) , The Inc (http://myspace.com/theincmusic), Irv Gotti ( http://www.myspace.com/gottimusic ) , Young Merc (http://www.myspace.com/youngmercmusic) , Young Life (http://www.myspace.com/younglife06) , O1 (http://www.myspace.com/o1miller) and Mpire Records (http://www.myspace.com/mpiremusic)
Blackchild (http://www.myspace.com/theblackchild ) Boxie (http://www.myspace.com/boxie118)

Baja_Ma_Dee
04-26-2006, 07:55 PM
is empire records inc affiliated?

relentless
04-26-2006, 10:37 PM
its jas label

mapimpental
04-26-2006, 10:56 PM
o i was wondering wat it was

Streetballa36
04-27-2006, 12:34 AM
Newz-http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=46079135&MyToken=555d889d-74b3-40fd-906e-b046ac943d47

Ashanti-http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=68680983&MyToken=1588855d-1e2a-4243-99bd-b9b07e5edd83

Cheddar
04-27-2006, 04:50 AM
Who's Young Life?

Streetballa36
04-27-2006, 05:27 AM
Who's Young Life?
http://www.murderinc-online.com/usforum/t21648-who-the-hell-is-younglife.html

M4L
05-03-2006, 12:43 AM
http://myspace.com/cadillactah

Eimz_T
05-03-2006, 04:27 PM
just about to post that.........ah well!

relentless
05-05-2006, 02:34 AM
blackchild has officially been added to the Mpire!

http://www.myspace.com/theblackchild

Mi2
05-06-2006, 04:52 PM
blackchild has officially been added to the Mpire!

http://www.myspace.com/theblackchild

the songs in his profile are good

Dermo
05-08-2006, 02:13 PM
here is milwaukeebuck's for any1 who doesnt know who he is he is the cheif enginer in the crackhouse http://www.myspace.com/milwaukeebuck1

Baja_Ma_Dee
05-08-2006, 02:36 PM
Jimi Kendrix Legit Myspace http://www.myspace.com/jkendrix

Family Biz
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=45279542

DJ Kurupt - Features pics of Ja, Peedie Crakk & Caddy wearing his shit
http://www.myspace.com/djkurupt

relentless
05-09-2006, 02:20 AM
^thats not kendrixes official page

M4L
05-09-2006, 04:06 AM
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=76671273

relentless
05-09-2006, 04:17 AM
^yo gink u just beat me to it fam, lol. i just found it as soon as u posted it.

Baja_Ma_Dee
05-09-2006, 01:02 PM
props for the Chris Black

although I liked the Name Jody Mack more

M4L
05-13-2006, 04:03 AM
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=77464831

Eimz_T
05-13-2006, 04:07 AM
props gink, so thats her real one! finally!

relentless
05-13-2006, 04:12 AM
yeah props on that gink, finally the real ashanti myspace.

Summer_heat
05-13-2006, 08:46 AM
cheers all of yall.

Baja_Ma_Dee
05-13-2006, 09:49 AM
The Real Hussein Fatal

Harry-O says he's with the click

http://www.myspace.com/fatalhussein

M4L
05-14-2006, 03:58 PM
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=53607212

Streetballa36
05-14-2006, 04:26 PM
oh that shit is kool, i neva seen 4ever video before, thanx man

sniper
05-14-2006, 05:59 PM
did ashanti delete her myspace?

Mike
05-14-2006, 06:34 PM
yea it seems so :( unless its gettin done by the same person doing every1 else in the INCs now, and that tomorrow ashanti's will be back up and linked upto every1 elses myspaces

Dermo
05-14-2006, 06:56 PM
yea they deleted it i dunno why tough

relentless
05-15-2006, 07:31 AM
heres that chin checkers brother, dj knockout, hes wearin some eg on there.

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=60604014

Mike
05-15-2006, 08:38 AM
his provoke freestlye is crazy, its over lil kims 'whoa' but its a class freestlye
anything happened with the chin checkers lately?

relentless
05-16-2006, 05:04 AM
shantis back up http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=41065527

Mike
05-16-2006, 06:36 AM
lloyd

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=53607212

relentless
05-16-2006, 07:46 AM
^i posted that months back, and gink also posted that a couple days ago.

Mike
05-16-2006, 12:49 PM
lol sorry, i even checked this whole thread to see if sum1 had already posted it on this 1 :P sorry

M4L
05-16-2006, 09:24 PM
??
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=78450842

Jinx
05-16-2006, 10:47 PM
who the hell is The Curse????

relentless
05-17-2006, 12:55 AM
.............could be some imposter fan trying to be like the gift, but if it is real im likin it!

Jinx
05-17-2006, 12:58 AM
maybe he is...but I guess were gonna have to wait till his myspace is fully completed.

Eimz_T
05-17-2006, 12:04 PM
the gift and the curse........?

sniper
05-17-2006, 04:24 PM
its blaze not the curse, thats just his myspace address.

sniper
05-17-2006, 04:24 PM
its blaze not the curse, thats just his myspace address.

Eimz_T
05-17-2006, 04:26 PM
ya i think he's just some fan

Baja_Ma_Dee
05-21-2006, 03:55 PM
I got some Ex-Gotti protege's
http://www.myspace.com/jazomusic - Jaz-O
http://www.myspace.com/mgeronimo - Mic Geronimo
http://www.myspace.com/royalhands - Royal Flush

hears Supreme's myspace
http://www.myspace.com/freesupreme

relentless
05-24-2006, 03:10 AM
0-1 has been added to the list http://www.myspace.com/chettaboyent

Eimz_T
05-30-2006, 11:52 AM
not sure who this is but he's inc related somehow i think.....

http://www.myspace.com/murdermansion

read a comment from him on lifes profile that he was in the studio with black and theres a comment from black on his

Dermo
05-30-2006, 06:57 PM
well the murdamansion is Gotti;s house in florida if im not mistaken so maybe he is one of gotti's dudes that looks after it i dunno thanks though eimz

Melle
07-01-2006, 05:34 PM
does any1 know what p.didy myspace is..should wanna look if he has putten out me and u remix

Dermo
07-24-2006, 11:35 AM
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=55775002 arizona slim myspace

http://www.myspace.com/24hrproductionz
Problem Child myspace

prophecy
08-06-2006, 07:52 AM
^good lookin on those.

dave bing, 118 stand up!

www.myspace.com/DaveBing118

Baja_Ma_Dee
08-17-2006, 03:14 PM
http://www.myspace.com/mossburg07
Mossburg

k_kiss
08-17-2006, 05:43 PM
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=100063096

our boy chink santana has just hit the myspace scene

Baja_Ma_Dee
08-17-2006, 05:47 PM
are you sure that's real

I mean the band site is our site?

k_kiss
08-17-2006, 05:54 PM
not 100% sure...he was in Gifts top friends list...so i assumed..
maybe not..did u read the biography...very in depth but look fan made

sorry if its fake

Baja_Ma_Dee
08-17-2006, 06:00 PM
just wondering, It could be real?

It's more about The INC then Chink

Dermo
08-17-2006, 06:54 PM
not 100% sure...he was in Gifts top friends list...so i assumed..
maybe not..did u read the biography...very in depth but look fan made

sorry if its fake

looks fan made :laugh: relent wrote it:laugh:

k_kiss
08-17-2006, 06:54 PM
LOL my bad

kayitosway954
08-17-2006, 07:54 PM
http://www.myspace.com/mossburg07

^^^
Mossburg

Streetballa36
08-19-2006, 09:38 AM
props on the myspces
:::::::::

relentless
08-19-2006, 09:43 AM
LOL my bad

didnt i already tell you that? when i sent chinks page to you, i said its weird chink would use my bio from mio, and then you thought i made the page. :Yayo:also his band website is MIO, looks like some groupie from here made it, prolly dude or girl that was askin for chinks pics.

and to the people above me, why yall posting moss and chinks pages again?

Eimz_T
08-19-2006, 10:02 AM
thats one long ass bio relent

Eimz_T
09-16-2006, 08:55 AM
http://www.myspace.com/indastreetzsmusik

relentless
10-24-2006, 08:26 PM
^this for inc myspaces homie lol.

relentless
11-05-2006, 11:35 PM
^this for inc myspaces homie lol.

just quoting myself for emphasis.

Redd
01-15-2007, 08:40 PM
Who's Young Life?

didnt we have an interview from life on this site before? and i think he said he was o1's brother didnt he? or (not trying to be racist so i'm sorry if thats how i sound) was he just saying "brother" the way black people use it?

PaC3Y
01-15-2007, 08:41 PM
^they are related, so ur not being racist

Redd
01-15-2007, 11:22 PM
haha ok thanks

BadBoySuge
01-16-2007, 10:14 AM
whats 7's myspace?

murder1705
06-20-2007, 04:27 PM
Newz-http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=46079135&MyToken=555d889d-74b3-40fd-906e-b046ac943d47

Ashanti-http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=68680983&MyToken=1588855d-1e2a-4243-99bd-b9b07e5edd83

is newz even still with the inc???

tjjohnson
09-26-2007, 09:36 PM
http://www.myspace.com/msashleyjoi
http://www.myspace.com/lloyd

DeefromPhilly
02-06-2009, 07:28 AM
T Katz.............. www.myspace.com/thunderkatz
Wake Up Gotti