PDA

View Full Version : Download "Gangsta Shit" From The New Eastwood Mixtape In Mp3 (Link Inside)



Tha_Row_Gangsta
04-05-2004, 03:06 PM
I dont know if this has been posted here, but anyways Enjoy this track.

Eastwood Feat. Ray J, Shorty Mack & Max Lux- Gangsta Shit (http://69.57.150.70/westcoast2k.net/mm/wc2k/Eastwood_-_Gangsta_Shit.wma)

thei_chi
04-05-2004, 03:28 PM
its a ql song¸¨!!!!!!

Bang 'Em
04-05-2004, 03:45 PM
What else you got off that tape? AIn't really feelin' that track. U got that C-Walk beat track?

k_kiss
04-05-2004, 04:07 PM
hmmm.i dunt relle like it..buh thanx fer da hook up..

Tha_Row_Gangsta
04-05-2004, 04:08 PM
Originally posted by T.R.W.O.
What else you got off that tape? AIn't really feelin' that track. U got that C-Walk beat track?
This is the only track I found so far of the whole mixtape, if I find another one, i'll post it up.

Marcus13
12-14-2008, 04:36 PM
hmmm.i dunt relle like it..buh thanx fer da hook up..

yea this is the old school thread of the day...


LMAO at how Kiss used to type.

Eastwood is that dude

sniper
12-15-2008, 08:47 AM
who got that gangsta gangsta shhhhtttttttt, my nucca east got that gangsta gangsta shhtttt....

ray j hurt this joint

lokivvv2
12-16-2008, 12:06 AM
^^^Lol This place is so dead I think we all needa
be bringing back an ol skool thread of the day