PDA

View Full Version : Slow Jams



MurdaRule
03-04-2004, 01:49 PM
i know this track already, from clubs and shit, BUT DAYMN! that twista can talk,rap,freestyle as fast as a rabbit fuckz! goddamn he almost as fast as i am! yall know what im talkin about?

Dermo
03-04-2004, 02:46 PM
so you are saying you are faster then the fastest person ever acording to the Guinnes book of records?

GUNS
03-04-2004, 03:57 PM
Nah Twista is da Man !!! I like him , so Murda Rule , you claim to be Faster then my Favorite (one of my Favorite) MC Twista ??

MurdaRule
03-04-2004, 04:26 PM
i spit faster then a bullet on free-fall, i spit rhymes like mike jordan plays b-ball

Dermo
03-04-2004, 06:09 PM
yeah sure you do. Im not doubting you im jsut doubting the fact you are faster then Twista.

MurdaRule
03-05-2004, 03:40 AM
hehe of course i do

murda_murda
03-09-2004, 09:30 PM
post a link and then we will beleive u

holla_dolla18
03-12-2004, 06:01 AM
haha yeah post a link then we'll believe ya . . . twista is mad as fuck

MurdaRule
03-12-2004, 11:12 AM
i posted this? think i wuz high nigguh pie lol :P i aint that fast naw i wuz just postin (i think) becos i liked tha song p'z

Caddillac
03-12-2004, 06:23 PM
I can rap bare fast but then it makes no sense and u cant understand it ?(

holla_dolla18
03-13-2004, 08:04 AM
Originally posted by MurdaRule
i posted this? think i wuz high nigguh pie lol :P i aint that fast naw i wuz just postin (i think) becos i liked tha song p'z
lol . . . i could try but shit i cant rap that damn fast

Murder Inc 845
03-13-2004, 04:31 PM
Twista's Killin it. Kamikaze is a must have cd.