PDA

View Full Version : Rap-Alot-Records



D-Tox
11-10-2003, 03:00 AM
Just lettin you all know about a record company i havnt seen mentioned on this site at all. The record company is called "Rap-ALot-Records. CEO of Rap-Alot-Records is James Prince. It features artists such as Scarface, Geto Boys, Face Mob and Yukmouth

Murda4Life
11-10-2003, 08:32 AM
Yeah RapALot is a toight record label ive been listen to Yukmouth since 1995 Fatal is with RapALot to

Murder Inc 845
11-11-2003, 12:36 AM
make Sure U Got Godzilla (By Yukmouth) Cuz it's Crazy. As Well As Do Or Die's New CD "Pimpin Ain't Dead". They're Both Crazy.

Just Came Out:
1. Do Or Die - Pimpin Ain't Dead
2. Yukmouth - Godzilla
3. DIrty - Love Us Or Hate Us
4. Criminal Manne - Neighborhood Dope Manne

Upcoming Releases
1. Do Or Die - GReatest Hits - 12/9/03

Roster
1. Geto Boyz
2. Scarface
3. Bun B
4. FaceMob
5. Yukmouth
6. Do Or Die
7. Dirty
8. Criminal Manne
9. A-G-2-A-Ke (Departed)
10. 5th Ward Boyz (Departed)
11. Big Mike (Departed)
12. Blac Monks (Departed)
13. Devin The Dude
14. DMG
15. Fatal
16. Dorasel
17. Ghetto Twiinz
18. Lil Keke
19. Luniz
20. Outlawz (Departed)
21. Snypaz
22. Big Syke (Departed)
23. Tela
24. Willie D (Departed)

Lemme Know If I Missed ANything

Murda4Life
11-11-2003, 01:36 AM
Originally posted by Murder Inc 845
make Sure U Got Godzilla (By Yukmouth) Cuz it's Crazy.


Hell yeah my fav album of 2003

Yuk & C Bo kill 50 on "Thug Lordz"

"Somebody Goin Die Tonite"was fuckin crazy Yuk Fatal & Tech killed that shit

ShadowsAngel
11-11-2003, 06:37 AM
Yuk & C Bo kill 50 on "Thug Lordz"

"Somebody Goin Die Tonite"was fuckin crazy Yuk Fatal & Tech killed that shit

thug lords is a mad song. and somebody goin die tonight was tight

Murder Inc 845
11-11-2003, 06:28 PM
Hell Yea. My Favorite Songs On It Are, Kidnap You, Somebodys Gonna Die Tonight (Tech N9ne Is A Wild MOthafucka), And Hard Tymez