PDA

View Full Version : Murder Inc music videos



Spoonie Luv
08-23-2003, 07:08 PM
so which video do you enjoy the most?

id have to say out of the ones ive seen that murder reigns has the best film. i especially liked that diss to 50 in the uncut version.

has anyone seen the video for holla holla? its really weird to watch cuz of the way ja looks and acts in the video compared to now.

Rolfsma
08-24-2003, 09:01 AM
Yeah I think Murder Reign is the best video. It's like a short movie, as you said.

And Holla Holla is also a cool video. It's very cool with the car jumping up and down and Ja lying on top of it :]

But where can I see the uncut version of Murder Reign? I never knew that there was an uncut veriosn.

Damien
08-24-2003, 10:12 AM
I have seen "Holla Holla" it is a different video, but isn't it his first video solo!? Yeah, :)) That is his old style, and I like all of his styles! I think that it was cool that "Holla Holla" was filmed in Rio De Janiero, Brazil!

There is an uncut verson of Murder Riegns?!!! 8o

In America, that song was on TRL preimere and never seen again, everyone hated it, beside me! lol
good thing I got to record the video when it was on TRL!! :))

MurdaIncChick
08-24-2003, 02:35 PM
I like the Murder Reigns video too it's not my favourite.I seen it get played like 4 or 5 times on mtv that was not cool X( But anyway I don't even know what my fave murder Inc video is theres sooo many I love always on time (seen it a millon times) and I liked foolish and down 4 u

Damien
08-24-2003, 03:36 PM
I think Down Ass Bitch and Between Me and You are really good videos!!!!!

Dermo
08-24-2003, 04:45 PM
My fav vid would have to b The ledge Remix, i like the story line to Murder Reigns part from him gettin shot.i didnt know thee was an uncut version of d vid it never got released in Europe. the baby vid is amazeing she looks so hot in that vid plus i have on my comp so i can watch it any time i like. I had more but my mind is gone blank.

Damien
08-24-2003, 04:48 PM
I forgot those two, Pledge Remix and Baby.

My favorite videos are these 6

6 - Between Me and You
5 - Murder Reigns
4 - Down Ass Bitch
3 - Down 4 U
2 - Baby
1 - The Pledge Remix

Spoonie Luv
08-24-2003, 06:14 PM
i see ive confused you all with the "uncut version" thing.

the uncut version is just the FULL VIDEO, with intro & outro.

on australian tv they chop that out and when they do play it, it fades out when they leave the court room.

so if you d/l it, then its most likely the full version

Damien
08-24-2003, 07:24 PM
Oh I know what you mean, they showed the full version on TRL World Premiere, so I got the fully thing, yippy!! :P lol

That sucks, in America a lot is allowed and in other parts of the world they cut out so much, don't let stuff get sold, different music hits, you know what I am getting to!

Murda4Life
09-04-2003, 07:03 AM
My Fav Video

Murderers - We Dont Give A Fuck

Other hot videos

How Many Wanna Die
Holla Holla
Murda Reigns
Holla Holla Remix
Vita Vita Vita
Kill Em All (Jay Z Wasnt In The Video Tho That Sucked)
Grand Finale

Damien
09-04-2003, 09:08 PM
I've never seen teh Grand Finale video!! 8)

D-Tox
09-04-2003, 10:39 PM
I like murder reigns cause it like mini movie like spoonie said, I dont like mesmerize cause its like Grease and that is an annoying movie.

MurdaIncChick
09-05-2003, 04:14 PM
Originally posted by btyjeski
I've never seen teh Grand Finale video!! 8)

Your not alone I never either X(

Damien
09-05-2003, 10:06 PM
Murder Inc is good at doing that. All the videos I can think of are like mini films

Foolish
Murder Reigns
Rain On Me
Down Ass Bitch

any others? I know there are ones with a lot of acting, but I mean with like skits or stuff in it. Happy with Ja Rule doesn't count.

Charli_Fan01
09-06-2003, 09:20 AM
I love the Down Ass Chick music video and Between Me and You! They are my favourites but overall Murder Inc videos are great!

D-Tox
09-06-2003, 09:38 AM
I have only seen 2 vid clips ;( Mesmerize and Reign, im gonna download some. I have seen a few live performaces on tv at like vmas etc

Damien
09-06-2003, 08:03 PM
That is cool. I also noticed Ashanti is good in doing acting videos. Like Rain On Me. Foolish & Baby are also acting videos of her.

Damien
09-06-2003, 08:03 PM
That is cool. I also noticed Ashanti is good in doing acting videos. Like Rain On Me. Foolish & Baby are also acting videos of her.

I agree Charli, Down Ass Bitch & Between Me and You are off the hook!

Charli_Fan01
09-07-2003, 10:14 AM
Yea! I also liked another one but i can't remember what the song was called. maybe it will come to me later, hmmmm..........

Dermo
09-08-2003, 04:51 PM
tere is no actin from Shan in Baby she just sings and there r two actors.

Damien
09-12-2003, 07:39 PM
Yeah Ashanti isn't really acting but the other two have a lot of acting.

Charli_Fan01
09-13-2003, 09:24 AM
LOL1 i can't comment on that because i havnt really watched any Ashanti music videos, or vids.

MurdaIncChick
09-13-2003, 11:41 AM
WUT!! u don't watch her videos???

Charli_Fan01
09-14-2003, 09:02 PM
I dont really watch much of any music videos.The odd time i might because it may be an artist that i like, but I'm more of a movie person i love watching movies.